Home
Saturday

illustratie Sophie Oudman

Amy

Nee, dat kan niet de bedoeling zijn. Dat je me aankijkt, zo recht in mijn ogen. Jouw blik wendt zich niet af, hoe zeer ik ook onbeholpen moeite doe om jouw grote donkere ogen te vermijden. Je mond is lichtjes open, je staat met je ene hand in je zij ontspannen naar me te kijken. Niemand lijkt te merken dat jij als een pilaar stilstaat tussen de dansende mensenhoop deinend op de maat van de muziek. Alleen ik.

Lees de rest van het kortverhaal lees je via deze link.

Geef een reactie

